Mám v sobě svobodu

Dost dlouho jsem si v sobě nesla takovou tu tíhu která mi bránila jít v životě dál. A dost dlouho jsem se snažila si v sobě udělat pořádek a posunout se nějak dál, ale stále tam bylo něco čeho jsem se nechtěla vzdát i když jsem věděla že mi to překáží v tom abych našla nový začátek, a teď to přišlo sice s velkým zklamáním protože to bylo něco co pro mě strašně moc znamenalo ale, muselo to jednou odejít a, tak to po nějaký velký době odešlo a já ukončilo se to. A řeknu vám že mě se vlastně dost ulevilo, a spadl mi kámen ze srdce a já vím že už se mužu konečně někam pohnout. Takže jsem volná a už mě nic netíží, takže už doufám že se to někam posune a já začnu mít větší štěstí.

Ještě bych se ale mohla naučit víc komunikovat a nebýt tak stydlivá a, hlavně nebýt tak uzavřená a nebát se jednat a nebránit se v tom se z někým seznámit vždycky jsem hledala na seznamkách což nebylo úplně ideální a správné, ale já se jinak seznámit nedokázala protože jsem se toho bála. Ale teď jsem si v poslední době uvědomila spousta věcí a začala jsem i jinak uvažovat a postupně se to učím. Zrovna včera mi došla jedna věc, že pro co si nedojdeš tak to nemáš, a včera jsem byla koncertě a šla jsem tam s mojí kolegyní s práce která se nechodí fotit, takže já jsem v sobě musela najít tu odvahu na to abych se sebrala a šla za nimí se vyfotit a tím mi došlo že na tom vlastně nic není, je to jenom o tom to v sobě překonat a udělat to. Takže ano já jsem to dokázala přišla jsem a sama se vyfotila a tím mi došlo že, se nemusím bát že to nic není a tak jsem se tak nějak pomalu otevřela. A jsem na sebe v tomhle dost pyšná, máte třeba někdo rady jak se s tímhle poprat.? jste na tom stejně jako já.? a nebo to máte všechno na háku a umíte v tomhle chodit... :)

Nebojte se v životě posouvat a hlavně se zbytečně nezavírejte do sebe a jdete si za svým a nenechte se :)

ALOHA... :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!