#4 Čas na povídání

Tak vás tu zase po dlouhé době vítám u dalšího dílu čas na povídání. Mám pro vás spousta novinek takže si o nich popovídáme, jste připravený ? okey tak se do toho pustíme, další novinka je že mám další kus nabýtku v pokojíku a to je postel a jsem fakt spokojená je báječná a pohodlná. Takže vám už tenhle článek píšu z postýlky což je opravdu boží, no a skoro se blížíme ke konci mého vybavování ještě mi zbývají 3 věci ale to už po novém roce, pak vám tu udělám speciální room tour článek. A jinak další novinka je ta že se zase snažím vracet do normálnu a ten bordel co jsem měla v hlavě jde pomalu pryč, sice mám občas ještě ty stavy kdy bych všechno rozmlátila a sebrala se odjela na konec světa, ale snažím se to ovládat i když vám můžu říct že mi to moc nejde a nesnáším takové to přetvařování když se vás někdo zeptá jak se máte a vy máte takový ten tlak a říkáte si ty krásoo jak si myslíš že se mám.? je to na prt ale místo toho aby jste si vyslechli takový ty slova co se dějo a co se stalo. tak radši odpovíte mám se fajn, a tohle teda moc neumím a nemám to ráda ale je to přesně ta odpověď jen proto aby jste nemuseli vypisovat co všechno se vám děje. Máte to taky tak.? Nejlepší recept na tohle je se bavit, najít si něco nového co vás bude bavit a prostě se na to nezaobírat a zabavovat se co nejvíc, Já si třeba našla nový koníček a můžu vám říct že to fakt pomáhá a je mi pak vždycky tak skvěle protože dělám to co mě baví a z čeho mám pak radost.

A to je tanec už jako malá jsem tancování milovala a vždycky jsem otravovala mamku že chci chodit na nějaký tanečky a tak jsem chodila v 1 a 2 třídě na country tance to mě sice moc nebavilo ale tancovala jsem a to pro mě bylo to hlavní, potom jsem přešla na aerobik a ten jsem tančila asi od nějakých 8 let až do 11 potom jsem k tomu, přidala hip hop a to mě začalo bavit ze všeho nejvíc a tak jsem se do konce 9 třídy chodila a tančila, ale potom jsem musela přestat protože přišla střední a já na to neměla už tak moc času, což mě fakt mrzelo protože mě to bavilo. Ale teďka jsem se rozhodla se k tomu aspoň nějak vrátit a vděčím tomu Centrum tance že mají lekce a kurzy kam si můžete přijít za tancit, a já si našla Mtv dance a můžu vám říct že je to zase pecka jít a tancovat a já jsem s toho nadšená a zase mě to baví a jsem šťastná že se tomu můžu zase nějak věnovat hodně mi to pomáhá ohledně toho mého bordelu. Takže ano tohle je ten můj nový koníček a vášeň, A hlavně další pohyb který já potřebuju protože prostě stále jedu 50x a stále poprvé :D

Už jsem třeba zase 3 tydny necvičila ale je to tím že přijdu z práce a jsem natolik unavená že to prostě nezvládám což mě štve a musím si v tom zase udělat nějaký systém abych i v tomhle měla pořádek. A pokud i vy míváte takový stavy jako mám já jdete a bavte se! najdete si něco co vás baví a z čeho budete mít radost, něco co vás Odežene od všech těch problémů co máte v sobě, jiný lék na tohle neznám opravdu. A ještě tu mám jednu novinku a to že jsem se stala maminkou nemyslím jakože dítě ale pořídila jsem si křečka takže aspoň někoho mám a nejsem v pokoji sama když tu nemám Bejby. Takže jsem se stala křečí maminkou.. A to už je vše co jsem vám chtěla sdělit tak ALOHA.




Jsem maminka tady toho malého prcka, Myšák

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!