Mám v pokoji první kus nábytku

TADÁ mám pro vás, úžasnou zprávu mám v pokoji první kus nábytku a mám s toho obrovskou radost. Je to komoda na věci a já s toho mám fakt radost protože konečně už nemusím mít věci na zemi ale hezky uklizení, a to je tak báječný postupem času přibude další nábytek ale s tímhle jsem se vám musela pochlubit protože jsem vám, slíbila že vás o tomhle budu informovat a sdílet to s vámi. A ten okamžik je tady tak pojďte mít radost se mnou :D aspoń to tady nějak vypadá už dávám sem fotky ať se můžete podívat, pokoj chci mít sladění do šedo bílé takže nějaký nábytek bude bílí a nějaký šedí..:) Komoda je zrovna bílá a tak nějak ten nábytek chci střídat aby to nějak aspoń trošku ladilo No Tak si užijte radost se mnou a zase vám pak ukážu postupem další nábytek :)

ALOHA...



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!