Mám v sobě zase spousta bordelu

Mám v sobě zase moc bordelu a nevím jak to uklidit nemám vůbec na nic čas a ani nemám čas se jít někam pořádně projít abych si ten bordel v té hlavě uklidila. Buď je tam moc zima a mě se nechce do té zimy a nebo, mám chuť se prostě jen tak zahrabat do postele a koukat na seriál což dělám poslední dobou dost často, a potom to dopadá tak že mám ten bordel v hlavě. Jak ho mám ze sebe dostat.? Potřebovala bych někam odjet tak jako jsem to dělávala minulý rok vždycky jsem se sebrala a odjela na pár dní pryč sama bez nikoho a jen tak si tam brouzdala a, užívala si to ticho a tu samotu. Ale už ani tohle se nedá nějak stíhat a dost mě to štve upřímně tak moc mi to chybí, Nemáte někdo nějaký nápady kam v prosinci na dovču a nebo třeba nějaký výlety.? :) Budu si muset něco naplánovat a využít tak těch 5 dní dovolený co mám, Vážně potřebuju vypnout a nic neřešit a trošku se dát zase dohromady v Pátek naštěstí jedu aspoň na chvilku pryč tak si ten bordel třeba aspoň nějak malinko uklidím nebo se s toho zblázním. Je tam spíš teďka hodně práce už mi to nějak přerůstá přes hlavu a začínám mít takovou tu krizi kdy bych se na to nejradši vykašlala a bylo by to. Mám toho po krk ty joo valí se tam na mě toho nějak moc a já to nestačím vstřebávat i když se tam člověk baví protože má skvělý kolegyně, tak ale i přesto mám občas pocit že vybouchnu.

Ten bordel je taky poslední dobou i s toho že, si zase nějak neumím utřídit myšlenky a nechávám se strhávat jenom tou temnou stránkou a potom dělám akorát kraviny a, upadám do takového toho stavu kdy nevím co chci a co vlastně dělám a do čeho jsem to spadla. Nechci to škoda že to nejde někdy jen tak vzít a vyhodit to do koše, nebo mít opravdu v hlavě tlačítko delete a jednou za čas by se to v té hlavě přeplo a vymazalo by se to. To by bylo že.? myslím si že občas by to opravdu byla potřeba.. Jak jste na tom vy.? mývate tyto stavy tež kdy vám všechno přerůstá přes hlavu a nevíte co s tím.?


Dávejte mi nějaký ty typy jak na ty výlety budu moc ráda ža každý váš typ.. MĚJTE SE ALOHA..:)

Výsledek obrázku pro mess in the head


Výsledek obrázku pro mess in the head

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!