Blogmas- Naše vánoce s Bejby

Vítám vás u mého Blogmasu joo Blogmas zní to vtipně, ale když všichni natáčí Vlogmas tak já budu psát Blogmas. Sice už je trošku pozdě, ale co už aspoň tady budete mít aktuální články jak trávím vánoce. :) První Blogmas bude o tom jaký jsme si udělali u nás doma s Bejby vánoce máme obrovský stromeček, a pekli jsme společně i cukroví což mě opravdu bavilo protože jsem se tak krásně naladila na vánoce a tak moc se na ně díku tomu těším vis foto potom. Letos jsem i stihla všechny dárečky včas což je u mě opravdu uspěch protože já tohle vždycky řešila na poslední chvílí, ale letos jsem to krásně všechno stihla a mám už úplně všechny dárky z čehož mám vážně obrovskou radost. Jak jste na tom vy.? máte všechno do puntíku a všechno s předstihem a nebo, jste ty kteří to řeší až na poslední chvílí.? :D pochlubte se do komentářů to mě zajímá.

A teď už k těm našim Vánocům s Bejbynkou máme to tu fakt vážně krásně vyzdobení a plnou lednici cukroví :D a to jsme dělali jenom asi 3 druhy jen jsme to trošku nevychytali a udělali větší množství no co už byla u toho sranda včera jsme si i ke zdobení pustili Sam doma 2 což je film který úplně miluju a každý rok na něj na vánoce koukám a jak se říká bez Sam doma a bez kevina by to nebyli vánoce :D tak já už nebudu zdržovat mrkněte se na fotky jak to u nás vypadá.. :)

Tak zatím ALOHA... A můžete se těšit i na vánoční Blogmas u našich ( u rodiču doma)







Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!