Blogmas- Vánoce s rodinou

TRADÁÁÁ vítám vás zase u mého Blogamasu, tentokrát jsme se tu sešli abychom vám zase ukázala jak vypadají moje vánoce s rodinou. Mám pocit že letošní vánoce mají to pravý kouzlo vánoc a proto se na ně tak těším jak kdybych byla zase ta malá holčička jen je to trošku jinačí ale mám v sobě to dětský potěšení a takovou tu natěšenost a překvapivost až si rozbalím ty dárky. Co vy rádi rozbalujete a nebo spíš máte radost s toho co řeknou ostatní na ty vaše dárky co jste jim dali.? :) Já to mám tak i tak letos jsem spíš ale zvědavá na to co na dárky řeknou ostatní :) Jsem u rodičů už od soboty takže si společně tak nějak užíváme ty společné chvilky a je to vlastně paráda když jsme zase všichni pohromadě. Dneska jsme třeba připravovali bramborový salát, byli jsme v tom největším chaosu v Tescu kde jsme šli jen pro pití a i tak mi to stačilo :D šílenost ale je hezký když prostě víte že tu ta rodina je a že s nimi můžete být. Hrajeme hry, smějeme se a tak prostě ta vánoční atmosféra jak se patří..:) pojďme si ty letošní vánoce užít a mít radost a hlavně buďme všichny šťastný to je to nejdůležitější.!


A tady pár fotek jak to u nás letos vypadá.. :) Jinak co vaše štědrovečerní večeře kapr.? a nebo něco jiného.? My teda Losos a že se na něj už tak moc těším ta nalož toho bramborového salátu a ten smažený losos už teď se mi s toho zbyhají sliny :D

Tak si ty vánoce užijte A VESELÉ VÁNOCE VŠEM ♥ ALOHA....


Letos těch dárku máme nějak moc :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!