Christmas Time

Už je to tady vánoční čas, a já se předem moc omlouvám za neaktivitu a nestíhaní vás pozdravit a přivítat v tomto vánočním čase. Ale nějak jsem nic sama nestíhala natož abych byla v pozoru s adventním článkem tak jsem vám to aspoň napravila tím že, jsem vám tu dala vánoční pozadí tak snad se vám bude líbit. A co už máte vánoční dárky a vánoční výzdobu ? a nebo jste ten typ co to hrotí všechno na poslední chvílí.? Já se přiznám že jsem přesně ten typ co to hrotí na poslední chvíli ale letos už mám 2 dárky už od listopadu což je u mě úspěch ale chci to i letos celkově stihnout dřív a všechny dárky nakoupit včas. Tak snad se mi to povede, Budu se snažit vám jsem zase psát nějaký vánoční tipy kam na trhy A tak.. Tak si užívejte adventní čas a zatím ALOHA.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!