#5 Čas na povídání

Tak už jsme se přenesli s těch všech svátku a toho vanočního chaosu a silvestra a tak, a je tu skoro půlka ledna pryč a já jsem momentálně přenesená do pracovního času, jsem stahaná z práce jako pes, takže jsem ráda za každý volný den kdy si můžu jen tak lehnout a koukat na seriály a filmy. Co vy jste v pohodě ohledně práce a nebo by jste si nejradši dali měsíc dovolenou aby jste se dali dokupy.? To já bych teda někam odjela a pořádně si odpočinula je teprve leden ale já už toho mám plný zuby a to ten rok ani pořádně nezačal :D Mimochodem máte tu nový pozadí blogu tak snad se bude líbit, je to zase to co mě vystihuje a to co mám ráda a to co se týče mého života a bez čeho bych nemohla být. Jinak napadá vás něco co vám tu chybí něco o čem bych mohla psát.? něco co by vás bavilo dejte mi vědět :)


ALOHA....

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!