A je to tady rok 2020

A je to tady vítám vás v roce 2020 jak jste tenhle rok přivítali.? Já nakonec dost spontánně ale naprosto úžasně protože tyhle spontánní akce jsou prostě nejlepší. Byli jsme s Bejby domluvení že, si dáme trošku do nosu a pak že půjdeme ven a vymysleli jsme že půjdeme na Petřín, a že tam dojdeme z Anděla a tak jsme to prošli přes anděl k tomu parčíku kde stáli 4 kluci a už na nás volali ale my jsme museli akutně někam na záchod :D takže jsme na ně houkli že musíme okamžitě někam čůrat a když jsme se vrátili tak oni tam stále stáli a tak jsme tam za nimi šli no a z celého toho večera byla krásná spontánní akce odešli jsme do klubu a potom i společně na ten petřín kde jsme se koukali na ohňostroj společně bylo tam toho mnohem víc ale detaily celého toho večeru ani radši vypisovat nebudu :D Takže já tenhle rok přivítala naprosto nádherně a tak pevně věřím že tenhle rok bude konečně šťastný a já už konečně najdu nějaký to štěstí a budu víc spokojená.! :) Jak jste ho přivítali vy ? pochlubte se. Co vaše předsevzetí dáváte si nějaký nebo to necháváte náhodě.? :) Já si nedávám protože ho stejně nikdy nedokážu splnit :D Jediný co jsem dala bylo omezit sladký a víc se věnovat rodině tak aspoň tohle se mi snad nějak podaří dodržovat (zatím to úplně nefunguje sladký žeru furt :D)

TENHLE ROK JE MAGICKÝ TAKŽE SI HO POJDME UŽÍT NAPLNO A BUDEME SPOLEČNĚ VĚŘIT ŽE TO BUDE ÚŽASNÝ ROK PLNÝ LÁSKY A SUPER OKAMŽIKU NA KTERÝ PAK BUDEME RÁDI VZPOMÍNAT..:) ALOHA...

Já se vám tu budu snažit co nejvíc věnovat chci to tady nějak víc rozjet, chci vám sem přidávat víc inspirace víc věcí o mě co dělám a tak :) psát vám tu víc věcí o mě no prostě to tady rozjedeme :)

buďte šťastný a užívejte si života.! :)



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!