Mám svoje období

Znáte to takový to kdyby máte pocit že se vám nic nechce a zavíráte se před okolním světem.? a jediný co chcete je mít klid a být zalezlí v posteli a koukat celý den na serialy. Tak tohle teď mám přesně já nejsem schopná dělat nic jiného než to že, se zavřu do pokoje a celý den jsem schopná se válet v posteli a sjíždět celé série seriálu, Ven jsem schopná vyjít jen večer protože to je tak větší klid a nikdo na vás moc nevidí. Jo vím je to ujetý ale já to jinak nezvládám, A vůbec nemám sílu se nějak vzchopit a dokopat se k tomu abych ze sebou začala něco dělat opět. Včera jsem teda sebrala a šla přes den ven, byla jsem navštívit rodiče a pak jsme šli ze ségrou na Večeři takže to jsem byla tak nějak v rámci možností v pohodě. Ale jinak to prostě nezvládám jsem asi momentálně ráda v tí práci kde jsem od rána do večera jsem v izolaci a jsem v pohodě protože prostě přes den nejsem schopná fungovat. Absolutně netuším co to mám za období.


Máte to taky někdy.? nebo aspon jste to někdy zažili kdy vám vadilo denní světlo a nemohli jste vůbec fungovat.? a jít přes den ven nic prostě. Musím se naučit zase normálně fungovat a nějak se vzchopit.

Související obrázek

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!