50x a stále poprvé

Někdo si pod tímhle názvem vybaví film, ale já se tu dneska pod tímhle názvem nechci bavit o filmu chci to pojmout jako svojí vlastní zkušenost. Proč 50x a stále poprvé.? Je to tak že já jsem člověk který se pouští do spousta věcí najednou a pak je nikdy nedotáhne dokonce, jsem přesně ten typ co něco začne a pak zase přestane. A tak to mám celý život už několikrát jsem se pustila do zdravé stravy, do cvičení ale nikdy jsem nebyla schopná to dotáhnout až dokonce. vydržela jsem to vždycky tak 3 měsíce cca a pak jsem se zase neskutečně přejídala a jedla nezdravě, tak proto tento název 50x a stále poprvé jedu věci 50x ale vlastně stále dokolečka. Ale musím se přiznat že už mě to vážně nebaví ale vůbec nemám potuchy jak s tím přestat abych už to konečně dotáhla do konce a nezačínila stále od znova. Několikrát jsem si to uvědomovala že, dělám chyby a že prostě musím být vytrvalá a trpělivá, ale jakmile jsem zjistila že mi to nejde jednoduše jsem přestala a byl konec. A potom se to několikrát opakovalo.

Pro někoho bude vtipné se tu popisovat a srovnávat s filmem ale tohle je přesně ten název co mě provází celým mým životem a jsem s ním úplně totožná :D jak by jste se popsali váš život podle názvu filmu.? :D

) Ale ne teď opravdu už nechci jéct od znova a opakovat chci prostě bojovat až dokonce a nevzdat to v půlce, Rozhodla jsem se že svému tělu dopřeju změnu, a jdu do týdenní zkoušky kdy budu jíst jako vegan, víc cvičit a fakt se zaměřit jenom na svoje myšlenky, a svoje tělo. Tak snad to konečně dopadne. Naštestí v tom nebudu sama takže to bude lepší a já to dotáhnu konečně dokonce. Budu to tady s vámi sdílet co to se mnou udělalo, jestli jsem to vydržela a tak dále. Tak zatím ALOHA.. :)

Mimochodem ano vím že tento film má úplně jiný pohled a že je inspirován úplně jinak a tak to neberte nějak zle, chtěla jsem to jen pojmout vtipnou formou ale není to žadný útok na to co se v tom filmu doopravdy odehrává :) ten film mám ráda a už jsem ho viděla několikrát. :)

Image result for 50x a stále poprvé
jen vtípek opravdu :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!