Našla jsem pro svoje tělo to správný

Jak už jsem se tu minule, zmiňovala že budu zkoušet jíst jako vegan tak jsem taky tak udělala byla to týdenní výzva za ten týden jsem vyzkoušela spousta rostlinného jídla a můžu vám říct že jsem se konečně cítila uvolněná a plná energie. A tak jsem se rozhodla v tom pokračovat a teď jsem hrdá na to že jsem Vegan! Ano je tomu tak stala se ze mě veganka, je to něco co moje tělo teď potřebuje a já jsem pro moje tělo konečně našla to správný, pár lidi mi i říkalo že jestli jsem se nezbláznila že vůbec do něčeho takového jdu, no a co.? myslím si že je každého věc co jí důležitý je že se cítí dobře ne.? A já se tak, cítím moje tělo je spokojený a má to co dlouho potřebovalo nejsem tak plná jako předtím, a hodně mi to i pomohlo k tomu být víc sebevědomá a mít se ráda. Jsem schopná se podívat do zrcadla a říct že se mám ráda, což jsem předtím moc nedokázala. Takže ano já jsem momentálně spokojená a moje tělo taky.! a já jsem na sebe pyšná a jsem prostě VEGANKA.! a ať si všichni říkají co chtějí mě to je jedno já si jedu svoje a je to.! jsem tak spokojená a čus...

Máte zájem o nějaký recepty pokud to mám taky hrdého vegana ? baví mě zkoušet nový věci a kombinovat jídla :)




Tohle bylo úplně moje první veganský jídlo který jsem jedla, a první co mě přesvědčilo že chci být vegan a kdy jsem pochopila že najíst se dá dobře i když si vegan jen se v tom musíte najít.:) veganská svíčková


A ještě jsem si myslela že budu mít hrozný problém co se týče sladkého ale vůbec tohle byl ten nejlepší raw dortík co jsem kdy jedla bylo to úplně stejně sladký jako normální dortík akorát zdravý

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!