Tak jsem zase zpátky ve svojí rovnováze

Trvalo mi to ale, je to zpátky. Přešla jsem to svoje období a dokázala, jsem se vrátit do svojí rovnováhy. Můžu vám říct že mi to opravdu trvalo nebyla jsem schopná fakt ničeho nic mě nebavilo a fakt jsem byla schopná proválet celý den v posteli bez denního světla které mi vadilo ze všeho nejvíc, Ale fíha je to pryč díky bohu! A já se opět našla a dokázala jsem s vzpamatovat, pomohlo mi k tomu procházka kterou jsem potřebovala, ze všeho nejvíc jít někam kde si pořádně provětrám hlavu a hodím tohle svoje období do pryč :D a stalo se tak. Sebrala jsem se a šla jsem se projít na Vítkov kde jsem se kochala tím božským výhledem a přemýšlela jsem a dokázala si uvědomit že, nechci marnit čas válením se v posteli a že chci zase být ta vyrovnána a normální holka co si umí užívat svého života. Někdy je opravdu nejlepší někam vypadnout a přijít na jiné myšlenky. Nechat starosti někde tam venku, Takže já jsem zase šťastná že mám svojí rovnováhu a že jsem zase zpátky v reálném světě a dokážu normálně fungovat.

Stalo se vám tohle někdy.? jak jste se s tím vyrovnali.? budu ráda za každé rady a pomoc když to přijde znova.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!