#6 Čas na povídání

Po dlouhé době vás vítám u tohohle povídacího okénka. Mám chuť se vám tu tak nějak svěřit ohledně té situací co teď nastala, asi všichni tušíte o čem to bude. Nerada se k tomu vyjadřuju protože, je to všude a já, se snažím si to nečíst a nepropadat kvůli tomu panice a zůstat pozitivní. Což se mi tak nějak daří protože rozhodně nejsem člověk co by propadal panice a dělal bůhví co, respektuji všechna opatření co vláda udělala a tak nějak to respektuju, i když jsem toho názoru že kdyby tohle nařízení přišlo o mnohem dřív mohli jsme tak možná na tom být mnohem lépe než teď, ale to je jen můj názor. Vím že každý na to má svůj názor. Já sama k tomu mám svůj názor ale, nechci se k tomu nějak vyjadřovat prostě to je tak jak to je a musíme se s tím nějak vyrovnat, a věřit že, to bude brzy pryč a my zase budeme v pořádku. Já si říkám že dokud si můžu jít pro jídlo, a dojít do práce a z práce a jít se projít jsem v klidu. Jinak ostatní věci nějak nepotřebuju, jediný co mě teda trošku štve je to s těmi akcemi a koncertami protože to je to jediné co mě dělá šťastnou a je to moje reagování, ale chápu to prostě to teď nejde a proto buďme trpělivý a vydržme to.! a věřme v tom že to bude co nejdřív pryč a my zase budeme jako země v pořádku a pak si všechno zase užijeme naplno. Já mám aspoň víc času na cvičení a sama na sebe a třeba se díku tomu začnu věnovat víc blogu a vymýšlet tu pro vás nové články aby jste tu měli opravdu víc věcí z mého života a aby jste opravdu věděli co všechno v tom svém životě miluju.

Takže hlavně všichni zachovejme chladnou hlavu a buďme v klidu venujte se aspoň rodině, sami sobě zacvičte si doma a nebo se jdete projít na čerstvý vzduch.. :) ZVLÁDNEME TO.! je teď důležitý aby jsme byli všichni v pořádku a nepropadali panice protože Stay Positive a Stay Strong! ALOHA

Image result for stay positive trumbr


Jsem a vždycky budu silná v jakékoliv situaci. :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!