Hello March

Na tenhle měsíc jsem se těšila protože březen a jaro, a prostě teplo. I když to teda zatím tak moc nevypadá, ale věřím že, to brzy přijde a bude teplo a odhodíme bundy a budeme chodit v teniskách a mikinách taky se tak těšíte.? a nebo tu mám někoho kdo má rád zimu a nemá rád teplo.? :D Já jsem teda zastánce jara a léta nesnáším zimu. Pojďme si tento měsíc užít radovanky například na matějské, nebo někde venku na procházce mám tu pak pro vás pár inspirace kam v praze takže se pak můžete inspirovat kam vyrazit :) Já v tomhle měsíci mám spousta akci i když teď se nám jedna zrušila tak doufám že ty ostatní vyjdou. neboť už by to chtělo někam pryč a zase si pořádně zařádit na koncertě. to mi tak chybí vždycky přes tu zimu.! dneska jsme měli jet do Brna ale festival zrušen ale, příští víkend máme Hradec králové tak snad bude všechno v pohodě.!

tak užívejte březen a hlavně to teplo.... ALOHA




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!