Jsme v tom společně

Přiznám se že, toho mám dost toho co se tady děje a to že někteří lidé jsou tak ne zpovědní a nechápu tu situaci. Co je na tom si vzít na pár dnu čí měsíc tu roušku nebo cokoliv jiného čím se můžeme chránit vždyť na tom nic není ne ? Já sama jsem jí zvyklá nosit v práci a tak mi opravdu nedělá problém si jí vzít i ven. berme to jako modní doplněk a prostě si jí pojďme všichni nasadit a společně zabránit tomuhle neštěstí, myslím si že nám to fakt nic neudělá. Myslím si že všichni chceme aby tohle skončilo a my se mohli nadechnout a jít si zase sednout do restaurace a dát si dobrý jídlo, a nebo se jít normálně svobodně projít aniž by jsme se museli bát, jít do kina a tak dále. Nic na tom není lidi vážně tak se prosím zamyslete a berte tohle opatření vážně tohle totiž není sranda je to dost vážná věc. A myslím si že, když v tom budeme všichni společně tak to brzy skončí a my budeme slavit a budem se moc svobodně nadechnout. Neporušujte to jdeš do toho společně a budeš nosit roušku.?

JSME V TOM SPOLEČNĚ.!!! :) a pokud můžete buďte doma věnujte se rodině, koukejte společně na filmy, hrajte hry je toho spousta co se dá dělat i doma a společně :) jenom buďme opravdu ohleduplný a respektujme tuhle karanténu.. A věřme tomu že pokud v tom budeme opravdu společně tak to brzy skončí.


Protože moje rouška chrání tebe a tvoje chrání mě 🧡💛


Vážně lidi noste ji!!! ?nic nám to vážně neudělá :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!