Kam vyrazit na procházku v Praze

Mám tu pro vás pár míst kam vyrazit v Praze na procházku aneb když už nevíte kam jít se jen tak projít já sama ještě na některých místech nebyla ale rozhodně se chystám :) tak se pojďme do toho pustit. :)

  • Prokopské údolí- to můžu doporučit dost skvělý místo nádherná procházka
  • Obora hvězda- Taky moc pěkný místo, sice jsem si to neprošla celé ale určitě si to někdy zopáknu
  • Průhonický park- chystám se
  • Malešický park-Též se chystám
  • Naučná stezka klánovickým lesem- to může být dost zajímavý mám ráda tyhle dobrodruža
  • Zámecký park dolní Počernice- Taky jsem nebyla
  • Naučná stezka vinořský park.- Další dobrodružo :)
Nějaká inspirace pokud i vy víte kam v Praze šup s tím do komentářů budu jedině ráda za jakýkoliv typ :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!