Začínám si uvědomovat jak je moje práce důležitá

Zdravím vás. Dneska se tu budeme bavit o mojí práci a trošku jí tady víc rozebereme ok.? a abych to uvedla na pravou míru proč se tu vlastně o ní budeme bavit, protože se teď ve světe děje spousta věcí myslím si že všichni ví o čem je řeč, doba kdy žijeme teď trošku jak za války a nic skoro nemůžem krom toho dojít si nakoupit a dostat se do práce jinak se vlastně nemůžeme nikde moc pohybovat. Ale k věci. nastala taková situace u který jsem si myslela že nenastane upřímně, ale bohužel už to došlo i k nám a my teď díky tomu máme v práci trošku jiný podmínky a jinak rozdělení služby, odteď to nebude vlastně žádná sranda nastavá ta situace kdy budeme muset být v práci 24 hodin ty momenty toho že, nebudu moc odejít po 12 hodinách ale budu tam muset zůstat celý den. Ze začátku mi to přišlo dost strašný a vlastně jsem si to nedokázala představit ale čím dal tím víc se to blížilo a já si začala uvědomovat že teď je ten okamžik tam proti ty starší lidi být a být jim oporou, starat se o ně ještě o něco líp než doteď a dát jim tu největší péči kterou si zaslouží, a já si tímhle uvědomila jak je moje práce důležitá a že jsem potřebná a že jí prostě miluju i přesto že je to sakra těžká a dost psychická a vyčerpávající práce, ale ty lidi mě potřebují hlavně teď v tomhle období oni vlastně teď mají nas jsme něco jako jejich druhá rodina. Jedině teď se o nás můžou opřít a my jim musíme pomoct. Nikdy jsem si nemyslela že, přijde tahle chvíle kdy si člověk uvědomí jak moc je pro něj v životě důležitý zaměstnání myslím že tahle životní situace co se teď děje si pak člověk bude vážit spousta věcí a nebude to pak brát nalehnou váhu. Tímto článkem bych taky chtěla podpořit všechny zdravotníky, prodavačky a všichni ostatní co teď pomáhají i když jsou v ohrožení došlo mi že to jsem vlastně i já protože se prostě zařazuju do oboru zdravotníku v socialních službach.. ALE JSME VŠICHNI SILNÝ A ZVLÁDNEME TO.! važte si všeho co máte buďte šťastný za lidi který máte vedle sebe, za svůj život za to že jste zdravý a až tohle přejde tak potom udělejte věci jinak začnete znova jako kdyby to byl váš začátek.

Já opravdu přišla na to že moje práce je důležitá a i přes tohle bych nešla dělat nic jiného protože mě ta práce prostě baví a i když je to někdy dost těžký a dost mě to tam štve neměnila bych... jsem za ní vděčná.!


How to make home care a seamless transition for patients

Všem lidem hodně síly jsme silný a jsme v tom všichni společně a pomáhat je naše poslání.!!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!