Celoživotní vzor

Myslím si že každý máme nějaký vzor který nás inspiruje, někoho kdo je nám vzorem v něčem. Který nás něco naučil a podle koho jsme se my inspirovali, máte někoho takového.? Já ano a není to zahraniční vzor ale český vzor, někdo kdo mi otevřel oči a ukázal mi, že sny se stávají zkutečnosti, jenom stačí věřit. Víte kdysi jsem měla takový to období kdy jsem si úplně nevěřila a nevěřila ani v tom že se vůbec nějaký sny stávají když si je přejeme. Byla jsem bez sebevědomí nevěřila jsem ani sama sobě a strašně jsem se proklínala za to jaká jsem a nenáviděla jsem se za to, styděla se za sebe, nedokázala jsem se na sebe podívat ani do zrcadla nic. Procházela jsem si na střední škole peklem díky tomu protože jsem nebyla jako ostatní holky a byla jsem jiná a to mě dost poznamenalo. A celý 3 roky jsem trpěla i když se tam našli lidi kteří mě brali takovou jaká jsem ale já se ani tak necítila sama sebou. Potom přišel člověk co mi obrátil život vzhůru nohama někdo, kdo přišel z něčím co mě zasáhlo do srdce něco čím jsem se začala řídit a postupem času jsem našla ten smysl toho že sebeláska je to nejdůležitější co pro sebe můžete udělat. Ten člověk se jmenuje RAEGO a tohle je ten člověk co mě pro mě stal celoživotním vzorem provázel mě v mém životě, ukazoval mi že věřit se vyplácí. Bylo to jako kouzlo ty 3 slova Věř běž a dokážeš. To jsou ty slova co mě naučili věřit a být sama sebou a přestat sebe tak trestat.

Ze začátku jsem ho jenom poslouchala do písniček jsem se zamilovala byli to texty co měli hlavu a patu byli to skutečný slova ze života, a to bylo to co mě bavilo dávali smysl a mě to neskutečně inspirovalo, a pak přišla ta chvíle kdy jsem chtěla a věřila v tom že ho jednou potkám a budu mu moc poděkovat za to jaký je a za to co mě naučil. myslela jsem si že je to vlastně nesmysl potkat jen tak někoho z ničeho nic. Ale řekla jsem si že proč tomu jen tak nevěřit a, tak jsem tomu začala věřit protože věř běž a dokážeš a povím vám ono se to splnilo. Stalo se to přesně 24.5.2012 a byla to prostě naprostá čistá náhoda stála jsem na václaváku před New yorkem a čekala na kamarádku. A uviděla jsem ho tam stát a nevěřila jsem svým očím že jsem ho prostě jen tak viděla, ale neměla jsem odvahu za ním jít a oslovit ho ale byla jsem ráda že, jsem ho aspoň viděla ale něco mi říkalo že ne že musím udělat to co jsem chtěla musela jsem mu poděkovat. Ale byl pryč a my jsme s kamarádkou taky odešli a pak se to stalo znova potkali jsme po 2 o pár bloku dál. Tak moc jsem se styděla ale kamarádka pro něj šla a on za mnou přišel a stál přede mnou a podával mi ruku a několikrát za sebou, měla jsem chuť plakat viděla jsem před sebou člověka co se stal mým vzorem někoho kdo byl moje inspirace.

Potom přišel koncert kdy jsem ho viděla po 2 v životě a tam jsem pochopila jaký doopravdy je člověk se srdcem na správném místě, stáli jsme frontu aby jsme se šli vyfotit ale nechtěli jsme se tam nějak tlačit. a tak jsme tam tak stáli po dál a kamarádka odešla na chvilku. A on místo toho aby se věnoval tem lidem kteří tam stáli a chtěli se fotit, ke mě přišel a oslovil mě jménem a objal mě. Byl to přesně ten okamžik který jste potřebovali něco co vás přesvědčilo o tom že ten člověk je skvělý. Teď ho znám přesně 7 let a nikdy jsem si nemyslela že s ním budu mít krásný přátelství. a proto bych vám tímhle článkem chtěla představit a zároveň vám tu ukázat knihu právě o něm. Je to kniha která vám otevře oči a naučí vás věřit a ukáže vám že, slovo věřit je sakra důležitý.!

Kupuj si jí a přečti si jí nebudeš litovat.! :)

A tohle mě provází 3 roky a nikdy toho nebudu litovat je to pro mě neskutečná motivace a dost obrovská inspirace. a hlavně je to součást mě a toho jak moc jsem neskutečně pyšná na člověka co mi změnil život.!

Na obrázku může být: 3 people, people smiling
TOHLE JE ON MŮJ CELOŽIVOTNÍ VZOR DĚKUJU TI ZA VŠECHNO.! TY VÍŠ..:)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!