Happy Easter

Velikonoce letos dost netradiční. Já se přiznám já tenhle svátek nikdy moc neslavila ani když jsem byla malá neměla jsem to ráda. A potom když jsem byla starší tak jsem to prožívala jen kvůli dětem když jsme chodívali po vesnici a koledovali jinak jsem to nějak neprožívala. A letos je to poprvé co je neslavím doma s rodinou a vlastně v téhle situaci mi to přijde jako úplně normální běžný den. A nemám náladu to nějak slavit. Máte to taky tak.? a nebo i přes tohle všechno zachováváte tradice.? Já se zachumlám do postele a budu koukat na serial a bude to :D (mám pro vás pak úžasný typ na serial)

Tak krásné velikonoce.. :)



Happy Easter🙌🎉 shared by Tumblr Quality on We Heart It

easter sketch | Tumblr

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!