Typ na skvělý serial 9-1-1- L.A.

Mám tu pro vás úžasný typ na serial, pokud máte rádi serialy na způsob akčnějšího a dramatického děje ta tenhle mohu doporučit. Je to o tísňové lince 911 kde zasahují záchranáři v různých situacích, a fakt je to skvělý, zasmějete se, z něčeho je vám zle páč někdy je to opravdu nechutný ale i tyhle scénky vás pak nakonec vlastně pobaví, jsou tam i dost dramatický scénky u kterých si popláčete a prožíváte je te jako by jste byli u toho. Jsou tam naprosto sympatický herci a ten seriál sám od sebe má obrovský děj a nemyslela jsem si že mě to tak chytne. Naprosto jsem se do toho seriálu zamilovala. a navrtala jsem do toho i svojí spolubydlu a to už je co říct když se shodneme na seriálu který se nám líbí společně.

Já se přiznám že jsem si tam naprosto oblíbila staršího herce i přesto že tam jsou i mladší :D ale já nevím můj seriáloví hrdina je Bobby to je kapitán celé te záchranářské skupinky a opravdu je starší ale neskutečný sympaťák a já si ho zamilovala. Takže pokud hledáte typ na seriál pusťte si tohle a věřte mi že se od toho neodtrhnete a že si ho zamilujete stejně jako já.! :) Má to 3 serie ale bude i 4 serie.. :)

Hrdinové tam jsou Buck, Bobby, Abby, Eddie, Hen, Athena, Chimme. Maddie.

Review: Despite familiar tropes, all-star cast keeps Fox's new ...

FOX's 9-1-1 is the Best Worst Show on TV

A tohle je Bobby ten můj seriálový hrdina. On je prostě sympaťák ♥

9-1-1 | Watch New Episodes Mondays at 8/7c on FOX
Celá sestava hrdinu :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!