#7 Čas na povídání

Tak vás tu zase vítám u dalšího dílu čas na povídání, dlouho to tady nebylo co.? moc se omlouvám ale nějak jsem v téhle situaci neměla čas a hlavně jsem nějak neměla s vami, co sdílet, a o čem si s vami povídat. Ale dneska mám tak neuvěřitelnou radost že, tu radost musím sdílet tady s vami. Tak se do toho pustíme ok.? Tak za prvé asi stárnu protože ta 5 v mém věku se mnou dělá divy, začínám si uvědomovat že je opravdu čas na to začít víc uvažovat nad mým životem a nad tím že, už jsem vážně dospělá a že už není moc čas na nějaký pubertální srandičky, jsem prostě už nějakým způsobem dospělá tak bych se tak měla chovat. ale k věci uvědomila jsem si hlavně to že je čas na změnu. A tak jsem v pátek šla a udělala si nehty abych si nějak aspoň trochu zvedla to sebevědomí a cítila se tak víc sebevědomě, a pak jsem dospěla k tomu že, je potřeba trošku zmenit imič a oblečení takže jsem si koupila pár věcí ze kterých mám opravdu radost, měla jsem přesnou představu, o tom co chci přesně změnit.takže to je jedna z věcí co se teď snažím změnit a být víc sebevědomá, a být víc dáma.

a druhá věc se kterou bych se tu s vámi ráda podělila je má dnešní radost chtěla jsem šedou koženou bundičku ale, v pátek jsem ji v žádném obchodně nesehnala, ale prostě jsem měla v hlavě to že jí za každou cenu musím mít ať už bych jí měla sehnat kdekoliv a ať už by byla za jakoukoliv cenu ale musela jsem jí mít, a tak jsem se dneska sebrala a jela na chodov. A obešla jsem veškerý obchody kde by jí mohli mít, ale bunda nikde. Upřímně jsem s toho začala být zoufalá protože jsem jí prostě musela ulovit, no a pak jsem procházela okolo C&A a to byla moje poslední šance, a neuvěříte co se stalo hned co jsem tam vešla jsem jí uviděla svítila tam na mě z čista jasna tam vysela.. chápete to.? byl to takový ten zázrak jako kdyby tam na mě čekala. a tak koukám na cenu a cedulce stálo 1390 ale mě to bylo, jedno protože jsem jí chtěla a byla jsem ochotná to za ní dát, a co se nestalo.? jdu k pokladně a slečna na mě 699. v duchu jsem si řekla počkat tam je ale jiná cena a opravdu tam nebyla psaná žádná sleva stála tam ta původní 1390, takže jsem byla překvapená a opravdu, z ní mám obrovskou radost byl to opravdu zázrak :)


Takže běžte a udělejte si radost a věřte mi že vám bude mnohem líp protože dělat si radost je to nejlepší co pro sebe vy sami můžete udělat

Soutez-radost - TechRevue.cz

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!