Sebeláska

Dneska tu s vámi chci, probírat téma se kterým má problém každý z nás, a dejme si ruku na srdce že, to tak je. I já sama s tím stále bojuji a stále mám problém se nějakým způsobem milovat taková jaká jsem, proč s tím vlastně máme takový problém v čem je ta potíž,? je to něco co postrádáme my sami v sobě.? nebo máme míň lidský lásky a proto nedokážeme milovat sami sebe.? tyhle otázky si pokládám dost často. Ale kde jsou ty odpovědí na to. Myslím si ze zkutečnost je v tom že, se musíme my sami naučit milovat sami sebe. Protože sebeláska je schopnost přijmout sebe sama jako jedinečnou lidskou bytost hodnou lásky, úcty a pozornosti... Sebeláska je umění milovat svůj život a dopřát si z něj potěšení. Je to i schopnost vnímat svojí krásu. A rozhodně to není sobeckost je to součást našeho života. Dělejte to co vás baví, něco co vám bude dělat radost, dělejte si radost vy sami, když budete veselí a cílevědomí tak se na svět začnete koukat jinak a hlavně pozitivně a víc s úsměvem. Jsem kdo jsem a mám se ráda. ! :) Jsme ženy a máme nějakou svojí úctu a musíme se naučit té zdravé sebelásky.


Nauč jsme se odpouštět omyli a chyby

Naučme se pochválit

Odměnit se

Naučme se jak si v hlavě nastavit negativní program na ten pozitivní

Umět si zlepšit náladu.

Protože zdravě milovat sami sebou znamená poznat se a přijmout se taková jaká jsem. ANO, i s chlupama, chybama,mindrákama, a problémama. Se vším všudy S lecčím se dá něco dělat, mnohé se dá naučit a když to nejde nejlepší je přijmout to s láskou tak, jak to leží, a běží.

Sebeláska | UMĚNÍ MILOVAT.CZ

Sebeláska - nejlepší citáty o sebelásce | UMĚNÍ MILOVAT.CZ



Sebe-láska - Posts | Facebook

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!