Koncert na lodi

Po dlouhé době jsme byli konečně na koncertě, netradičním byl to koncert na lodi. A byli jsme na Sebastianovi, a můžu vám říct, že to bylo skvělý konečně jsme si zaskákali a užili si to naplno. Malinko jsme se i po dlouhý době rozšoupli ale to vám tady nebudu vyprávět, každopádně Seba byl skvělý a i ten koncert byl dost tradiční a tím jak to bylo na té lodi tak to bylo i takoví víc atmosférický. Pluli jsme a užívali si hudbu a fakt jsme s toho byli nadšení. Vidět zase Sebu a celou bandu bylo vidět že, si to užívali též a tím tam byla ta skvělá, atmosféra. Koncert jsem si mega užila. A ještě mě tam pak 26. čeká další a to Poetika. a na tu se též strašně moc těším. :) Tohle je takový jiný jak je to na té lodi, má to opravdu větší atmošku a je to víc zážitkoví. Byl tam i host a to Adam Mišík takže jsme měli písničku Cizinka i s Adamem a to bylo též bomba.

A fakt bylo fajn je zase všechny vidět, vyfotit se s nimi a obejmout je.. To bylo tak skvělý a fakt mi to chybělo bez toho já prostě nemůžu být koncerty jsou moje. Patří to do mého života. A miluju to.







Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!