Poslední dva kusy nábytku v mém pokoji

 Joo je tomu tak mám už konečně zařízení svůj pokoj tak jak jsem chtěla, a jsem tak šťastná. a cože to bylo.? jediné co mi chybělo bylo zrcadlo a noční stoleček. Pro zrcadlo jsme jeli ze ségrou do Ikei a noční stolek mi v podstatě přišel hned do 2 dne kdy jsem ho objednala z čeho jsem měla obrovskou radost, protože jsem to měla hned a nemusela na nic čekat. K tomu se pojí příběh doma jsme pak ze ségrou zjistili že, nemáme nářadí na to abychom mohli sestavovat, takže jsme běželi do Bauhausu pro šroubovák, ale jediný co se nám podařilo sestavit bylo zrcadlo, a stoleček byl o něco složitější. A tak jsem říkala ségře že, ať požádá kamaráda který mi už sestavoval nábytek předtím. Ale ten mohl až v sobotu a já si říkala krucinál ale, já to chci už teď. A tak jsem si k tomu v pátek sedla otevřela si víno, jo typická ženská bez vína to nejde 😅 vzala do ruky šroubovák a začala záhadně  montovat, a co se nestalo stolek byl na světě, sama jsem nechápala že, jsem to vlastně dokázala. Takže jsem si postavila hlavní část pak jsem přišla na to že, mi k tomu abych si přimontovala šuplík a nožičky že potřebuji další šroubovák. což mě štvalo ale běžela jsem hned ráno pro něj a večer jsem to sestavila a stoleček mi teď krásně stojí u postele, a já mám konečně kam odkládat věci. A jsem tak neskutečná pyšna a tak šťastná, všechno jde když se chce. a dá se to zvládnout i bez chlapa. Jsme prostě ženský co se nezdají. 


Nebojte se experimentovat nejsme přeci měkoty.! jsme silní ženský co dokážou nemožný když se do toho pustíme! ta radost s toho je pak neskutečná. ještě teď v sobě mám ten pocit pyšnosti. 



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!