Vánoční čas

 Ano už je sice po vánocích a zase za rok respektive přesněji za nějakých 365 dní.. Ale já byla s rodinou a nějak, jsem neměla čas a ani chuť vám to sem přidat dřív. Užívala jsem si ty chvíle kdy jsem aspoň na chvílí mohla vypnout a trošku, si odpočinout takže jsem se fakt válela a užívala si tu vánoční pohodu ve společnosti rodinného kruhu, pekli jsme cukroví, zdobili společně perníčky, dělali bramborový salát a koukali na pohádky. Smáli se a společně se bavili. A přišlo mi že tyhle vánoce byli jedni z mých nejlepších co jsme společně jako rodina zažili byli to takový klidnější,víc jsme se zasmáli a víc byli spolu a nic jsme nehrotili a všechno bylo, fakt takový pohodoví a já si odpočinula a uklidnila se a vypustila jsem se všechny ty kraviny v hlavě. A bylo mi skvěle. A myslím si že, o tomhle ty vánoce jsou vypustit a jenom si to užívat dokonce jsem si i poplakala protože mít radost z dárku je ta nejkrásnější věc a ještě když prostě dostanete něco si tak moc dlouho přejete.


Letos jsem si řekla jenom o 2 dárky a pak jsem to vlastně nějak neřešila protože já dárky radši dávám než dostavám takže pro mě byli nejdůležitější radost z dárečku který jsem dávala. Ale i přesto jsem pak sama byla dost překvapená co všechno jsem dostala. Nová kabelka, dárková karta do alberta,vánoční domeček jako dekoraci, hrníček (který se mi stačil při převozu domu od rodičů záhadně rozbít nevadí bude štěstí) no a ta věc která mě prostě dokázala rozplakat v mých 25 letech.. byl plyšový sobík z Ledového království Sveník. Ano je mi 25 ale plyšáky miluju a miluju sobíky a veškerý tyhle animovaný filmy a moje oblíbená postavička právě z Ledového království je Sveník. A letos tam byl a já s toho měla takovou radost a že jsem se trošku vrátila do té dětské doby kdy dostanete něco co jste si napsali ježíškovi. Tak přesně tohle jsem měla já ta dětská radost!


A co jaký byli vaše vánoce.?  užili jste si i přesto že, naše situace nám to moc neumožnovala.? 






Tohle byla největší sranda 



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!