#9 Čas na povídání

 Vítám vás u dalšího okýnka čas na povídání, dlouho jsem se vám tu jen tak nevyzpovídala. Tak teď je ten správní čas, jak jistě víte pracuji jako pečovatelka v domově pro seniory, a pracovat v tyhle situaci v takovém zařízení, je opravdu riziko a povím vám že, je to opravdu velký riziko. Musíte se neustále nějak chránit a být nějakým způsobem zodpovědná, protože neohrožujete jenom sebe ale, i ty lidi tam. Ale proč tohle píšu, píšu to tady proto že, jsou mezi námi i lidi který jsou nezodpovědní a jejim asi nejspíš jedno že ohrozí i nevinný lidi kteří za nic nemůžou a který jen tak neochráníme kort teďka v covidoví situaci. Ano jedna naše pečovatelka si nakráčela do práce s tím. že jí je nějak špatně ale, že to zvládne, že to nic nebude ale bylo tam riziko že je pozitivní utíkala i od testování (to prostě nechápu ze zákona je to její povinnost tak jako každého z nás co tam pracujeme) nakonec se přišlo že tomu tak je, celý barák otočila vzhůru nohama a ohrozila jak nás taky klienty. Já teda tohle opravdu nechápu jít do práce že je mi špatně a že, mám teplotu ale, že to vlastně nic není kde to jsme.? Nastala i ta situace že i já jsem teďka preventivně zavřena doma v karanténě  a čekám na to až budu moc jít na test. LIDI BUĎTE K SOBĚ ALE K OSTATNÍM OHLEDUPLNÝ NEBERTE TO NA LEHKOU VÁHU OHROŽUJETE NE JENOM SEBE ALE I LIDI KOLEM VÁS.! I když si s toho už dělám srandu protože to by jsem se akorát s toho zbláznila tak ale, přesto vím že ta situace je vážná a že, musím být nějakým způsobem zodpovědná jak k sobě tak i k lidem kolem sebe. Chraňte se buďte  k sobě ohleduplný a nenechávejte to docházet k nejhoršímu. Věřím že, se brzy nějakým způsobem pomaloučku vrátíme k normálnímu životu ale do té doby se chraňme jak můžeme a myslíme i na ostatní ne jenom na sebe. V téhle situaci se to nevyplácí Tomi věřte.
















Komentáře

  1. Zistila som, že je niekoľko takých to bezohladných prípadov a nerozumiem tomu že prečo...
    Peniaze?Svoje potreby alebo?
    Myslím, že koli takým to ľudom toto budeme mať veľmi dlho a bohužial si to odnesú nevinný ľudia.. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo hele sama nevím, já spíš jenom nechápu jak někdo může pracovat v tomhle prostředí a být tak, nezodpovědný....

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!