Nový rok nové já!

 Začal nový rok a nový možnosti, něco změnit. A já už si tohle, říkala několikrát a nikdy jsem to nikam nedotáhla, a byla jsem na sebe akorát tak naštvaná, a ubíjela  se tím že, jsem neschopná a že, to prostě nezvládám. Ale přišel rok 2021 a já si  to postupně začala srovnávat v hlavě, a říkala jsem si že nemůžu být tak neschopná a že to je jenom, prostě o tom jak si to sama v ti hlavě nastavím, a tak jsem o tom začala přemýšlet a dávat si to dohromady. A ono to začalo postupně jít, Já začala víc vnímat svoje tělo, začala jsem si nastavovat svoje cíle. Začala cvičit a nastavila si cvičení tak abych do skloubila i s praci. A jehle ono to jde, cvičím i po práci a na to cvičení se těším i po ti práci. Ale to prostě jenom o tom si to nastavit v hlavě a ono to pak jde samo. Dávám to!


Co se týče stravy tak v tí ještě tak nějak stále tápám ale, postupně se v ní zase hledám, jenom to chce čas začala jsem si jídlo zapisovat a mít ho tak pod kontrolou na začátek abych, věděla kolik toho mám jíst a hlavně kolik. a zatím i tady mi to funguje, a já jsem i za tenhle pokrok na sebe pyšná. Mám pod kontrolou i pitní režim. A jde to!


Je to jenom o trpělivosti o lidech co máte kolem sebe, o motivaci a o tom nedělat to z povinnosti ale z radosti, proto že víte že vás to baví a že, to děláte pro svoje tělo a dáváte mu tak sílu aby zdravě fungovalo. Já svojí motivaci mám a to sama sebe, a řídím si to sama v hlavě a taky mám obrovskou podporu moji slečen se kterými jsme si založili skupinku na Instagramu a společně to spolu táhneme. A mě to strašně motivuje, dáváme si sílu cvičíme společně a dáváme si to různé rady a podporujeme se navzájem což je opravdu skvělý. Jsem za to tak ráda a jsem tak šťastná že, je mám kolem sebe jde to pak všechno o mnohem líp.

Nestydím se za svoje tělo.! Mám špeky no a co... miluju ho za to že, mě každý den udržuje na nohou a umožnujeme mi pracovat, chodit, probouzet se semnou a prostě je to tělo moje tělo a je takový jaký je.! a já se mu snažím jen dávat svojí lásku a všechnu sílu k tomu aby se mnou vydrželo co nejdéle.  Díky němu jsem i zdráva a silná.! 

Miluj se taková jaká/ý jsi a všechno co děláš pro svoje tělo dělej z láskou k němu. 💓

Komentáře

  1. Perfektní motivujíci článek ,držím palce nech dosáhneš svého cíle a budeš hlavně ty sama se sebou spokojena. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!