Hello March

Vítám tě březne taky vám připadá že, to zase rychle utíká ? mě to teda tak přijde. Pro nás je to stále uvýznutí v jednom kruhu stále nemůžeme nic, a jsme prostě zavření a  je to, zlý a je to vlastně  1 rok co jsme v tomhle, kruhu a přiznám se že, už mě to nebaví. Ale nejhorší na tom je že proto nemůžeme udělat nic, jenom to respektovat já sama na to teď mám svůj názor tím že jsem si, sama prošla tím stresem a karanténou kdy jsem mohla být vlastně pozitivní, ale nakonec jsem měla obrovský štěstí a byla jsem v pořádku. Ale byl to neuvěřitelný stres a ten pocit nejistoty byl opravdu neskutečný. Pak přijdete do práce a víte že teď to tam není ok a obléknou vás do covid věcí a čus. A to mi vlastně došlo že ta situace je fakt, zlá. A já si na to vytvořila svůj názor a začala jsem to brát jinak a víc se zaměřit na to opatření a být ohleduplná k sobě tak i k ostatním. Zvládneme to a hlavně to vydržet a věřit že, to brzy snad už bude nějak v pořádku, No už mi to fakt všechno chybí ten normální život. 


Ale okey pojďme se zaměřit na něco jiného pro mě je březen je fajn měsíc, je to pro mě velký úspěch 3 měsíce kdy cvičím a jako u mě je tohle obrovský, úspěch nikdy jsem se nedostala tak daleko  takže březen je pro mě super měsíc. A jedu dál a nic už mě nezastaví začalo mě to cvičení fakt bavit a, je to něco bez čeho si už nedokážu, představit život. Je to něco co mě fakt dělá šťastnou a něco co mě baví. Takže dělejte i vy něco co vás baví a nevzdávejte se! Hledejte i v tomhle zlém období něco nového co můžete udělat pro svoje štěstí.



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!