Zajímavosti, o kterých jste ani nevěděli (aneb doporučení na vitamíny)

  Dneska se tu budeme bavit o vitamínech a zároveň se i trošku pobavíme o zajímavostech, o kterých ani nevíte. Abych vás uvedla na pravou míru chci vám tu představit projekt dvou kluku, kteří vytvořili něco neuvěřitelného a naprosto úžasného jedná se o vitaminy a o co konkrétně jde? Tyhle dva kluci vytvořili projekt Mujvit.

 Jedná se o to, že vám sestaví vitamíny přímo pro vás na míru vy si na jejich stránkách vyberete vitaminy, který chcete a oni vám je připraví do takových pytlíčku, kde je vaše jméno a vždycky nějaká zajímavost dne a odešlou v báječný krabičce s kalendářem a vy máte na celý měsíc vitaminy na míru. K tomu vám dají i obrázky přesně těch vitamínu, který jste si vybraly a všechno vám dopodrobna popíšou. Za mě je to naprosto super a jsem spokojená a vyhovuje mi to vím, co beru a mám to tak vždycky hezky pohromadě, takže doporučuji, pokud chceš mít přehled a brát nějaký doplňky stravy, tak jdi do Mujvit. Všechno najdeš na https://mujvit.cz/


 A ted se pojďme pobavit a dát si pár zajímavosti, o kterých jsme ani nevěděli.

  1. Viděli jste, že díky pravidelnému sexu můžete vypadat až o 10 let mladší ? :D
  2. A nebo že zívání neznamená, že jste ospalí, ale jen to, že vaše tělo potřebuje více kyslíku 
  3. Že 95% lidí píše věci, které nikdy nemohou říci osobně. (můj případ)
  4. A že každý vlas vyroste o 13 cm ročně. 
  5. A že úsměv zvyšuje kreativitu zlepšuje náladu a posiluje sebevědomí (oujee úsměv je fajn)
  6. A že pravidelná fyzická aktivita pomáhá k lepšímu spánku. (je to tak)

Tak to by bylo, takže pokud potřebuješ doplnit vitamíny do těla, vyber si Mujvit opravdu moc doporučují, jsem spokojená a kluci jsou naprosto úžasný mají, to krásně vytvoření a hezky udělaný. 









@mujvit #mujvit 



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!