#10 Čas na povídání

 Tak vás tu zase vítám u mého kecacího okénka. Dneska vám tenhle článek píšu z mojí mini pracovny, co jsem si udělala u sebe v pokoji a mám s toho takovou radost konečně se můžu soustředit na psaní článku a už se u toho nehrbím v posteli tak jako předtím. Ale k tomu, proč tu máme zase kecací okénko mám pro vás spousta novinek a hlavně dlouho jsme si tady takhle spolu nesedli a nepopovídali si. Jdeme to napravit!


 Za prvé stalo se mi, že jsem na pár měsíci ztratila veškerou inspiraci ke cvičení, a ne že by mě to nebavilo, ale bylo to spíš takový to, že mě nebavilo cvičit to stejně dokola a neměla jsem to zapálení do toho a slečna, podle které jsem cvičila mě přestala bavit, takže můj jediný pohyb, byla chůze. A já tak ztrácela chuť cvičit, ale zároveň mi to chybělo, protože prostě ten pocit po cvičení je tak úžasný, a tak jsem hledala zase to zapálení do toho a něco, co mě bude zase bavit a já budu mít chuť zase cvičit. A ejhle našla jsem cvičení, který mi zase dává inspiraci a já mám zase chuť cvičit, ale hlavně až ted mám pocit, že to má nějký smysl a že je to účinný a s mým tělem se konečně začíná něco dít, což je úžasný a momentálně cvičím podle Caroline Girven a je naprosto úžasná a cvičení mě s ní baví a já jsem do toho zase zapálená.


 A za druhé jsem si pořídila i nový hodinky výkonnější, a tak jsem se zase posunula ku předu v tom svém fitness životě, a tak mám tím padám dvojnásobné zapálení do toho a mám z nich radost a to cvičení je hned o něco lepší, že jo a navíc radost je důležitá a máme si dělat radost, a tak jsem si jí udělala jak hodinkami, tak i s mojí mini kanceláři v pokoji a hned mám důvod být happy a mít dobrou náladu. A co vy, kdy jste si naposledy udělali něčím radost.? ať už to byla jakákoliv maličkost, podělte se se mnou.



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!