Překonala jsem strach z výšek aneb skočila jsem Bungee Jumping

  Ano, je tomu tak já, která se bála výšek a nikdy by mě nenapadlo, že zrovna já bych tohle dokázala. Ale stalo se Bungee jumping jsem dávala ségře jako dárek k narozkám, ale říkala jsem si ty jo proč to taky nezkusit a nejít do toho sní, a zkusit tak překonat svůj strach z výšek, a tak jsem nám objednala společný seskok. Ségra, když to dostala, tak s toho byla nadšená, protože si to vždycky chtěla zkusit a já vlastně taky, ale tím, že jsem se bála výšek, tak jsem o tom vlastně jenom básnila, a proto mě nikdy nenapadlo, že bych se to stalo skutečností a já fakt skákala. No a jehle skála jsem z 50 m z jeřábu a do hajeee bylo to neskutečný, byla jsem vyklepaná a měla jsem strach ne že ne ale nakonec jsem byla víc v klidu než ségra vlastně ta tam nahoře, když už jsme byli připravené skočit, jančila, že nee do toho nejdu a že chce dolů a já jí tam vlastně ještě uklidňovala no a pak když jsme skočili tak já stačilo se jenom 2 x zhoupnout a už mi křičela do ucha, že chce ještě jednou což mě pak hrozně pobavilo. Byl to fakt zážitek a jsem ráda, že jsme si to společně skočili a ze mě se stal Bungy jumper a zároveň jsem na sebe pyšná, že jsem překonala strach z výšek. a řeknu vám, že bych do toho šla klidně znova tentokrát bych si klidně dala i 80 m a už sama, protože to musí být ještě vetší vzrušení než takhle ve dvou. Takže příště sama.


Jste taky takový adrenalinový blázni.? už jste taky něco takového zkoušeli ? jaký jste s toho měli pocity.? 

Myslím si, že po tomhle už zvládnu snad všechno :D spontánní akce jsou v životě to nejlepší a překonávat svůj strach je boží. Nebojte se výzev a jdete do věcí se, kterých máte strach a uvidíte, že pak na sebe budete pyšní, že jste to překonali.  


Mrkněte na můj Instagram, kde jsem jako Lucinka.kucerovic a najdete tam celé video našeho Bungee jumpingu 


Skákali jsme v tandemu :) 


Komentáře

  1. Seš prostě blázon, ale zaroveň máš moj obdiv!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale tak to, že jsem blázen se o mě ví už dávno moja.! :D teď jsem to akorát jenom potvrdila. Díky.! ty taky, že jsi skákala z letadla na to asi kule nemám. :D

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!