BlogMas Christmas time

 A je to tady letos trošku opožděně, ale nevadí taky se tak těšíte.? Já letos hrozně na ten klid a tu pohodu s rodinou, kdy budeme všichni hrát společně hry a budeme se cpát cukrovím a koukat na pohádky. To je pro mě ten relax ten odpočinek, který teď potřebuju. Dárky jsem letos tak nějak stihla včas, i když jsem některý sháněla naposledy chvíli, ale zvládla jsem to.! A co vy.? mate už všechny a nebo ještě teď na poslední chvíli sháníte.? Prásknete se 😁


 Vánoce miluju jídlo cukroví a pohádky a ta radost z dárečku 💗 ( jenom už mi k tomu chybí ten přítel )


Pojďme se tyhle 3 dny zastavit a opravdu si je užít s rodinou a lidmi, který kolem sebe máme, zapněte tu telku, natáhnete se na ten gauč a koukejte společně na tu pohádku a vychutnejte si ten okamžik. Pohoda a klid všechna ta vůně všude možně. Ach to tak miluju, a tak se na to těším. Výzva pro vás všechny vypneme a užijeme si ty 3 dny v klidu a v pohodě. Souhlas.? Tak šup do toho Christmas time začíná let ' s go 🎄 🎅





Komentáře

  1. Taktéž jsem ráda, že toto bude první rok co jsem přežila bez chaosu, paniky a stresu ... :) Prajem ti také hezké a požehnané Vánoce! :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!