Proč Muži Miluji Potvory "Aneb co mě vedlo k tomu se stát beast"

 

 Co mě vedlo k tomu stát se potvorou a nebýt už ta hodná holka, co si nechá všechno líbit. Mám tu pro vás skvělý typ na knížku Proč Muži Miluji Potvory. Právě tahle knížka mě vedla k tomu, jak se stát potvorou a je tak krásně zpracovaná jsou v ní všechny ty kroky, jak nebýt hodná holka, ale jak se úplně dopodrobna stát tou správnou potvorou. Já si s té knížky hodně vzala a pomohla mi k těm správným krokům a teď už vím, jak se chovat a jak si nenechat srát na hlavu od Chlapu. Myslím, že je v tom životě potřeba vědět, jak se máme chovat k těm chlapům, aby s námi nemanipulovali, jak se jim zachce v dnešní době být ta hodná holka se rozhodně nevyplatí!


Pár příkladu z knížky, a co jsem se naučila já 

  • Za každou cenu se nevzdávat svých koníčku a úplně se chlapovy oddat
  • Být každou cenu i ve vztahu sama sebou
  • Být nedostupná, aby ten chlap o nás mohl neustále bojovat
  • Nenechat se hned na začátku odhalit všechno postupně nechat ho, ať si to objevuje sám
  • Dávejte mu prostor, jakmile bude mít víc prostoru, bude se snažit víc 
  • Dávejte mu najevo, že se nebojíte být bez něj (potvora neztrácí tu hodnotu být sama sebou)
  • Nevzdává se své nezávislosti
  • Hlavně neuhánět!
  • Udržuje si kontrolu nad svým časem
  • Má i jiné zájmy než partnera

  Tohle jsem si tak nějak odnesla do života a je to to, co mě naučilo, jak se k muž chovat, aby se mnou nezametal tak jsem se mu chce.! Pokud si tak nějak chce ujasnit rozdíl mezi hodnou holkou a potvorou, doporučuji si tu knížku přečíst. Mě to dalo hodně.




Komentáře

  1. Dobry navod, mozno si nekdy pujcim taky :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Půjčím ti jí někdy :P díky tí knížce jsem se fakt hodně našla.

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!