Nová etapa ? Nebo strach z toho že budu úplně sama ?

  Dnešní článek bude tak trošku k zamyšlení a takový odraz dvouuch myšlenek v mé hlavě. Čeká mě nová etapa a nový začátek a nebo strach z toho, že teď budu úplně sama.? Kde je ta pravá pravda v mé hlavě. Ta vnitřní stránka mi říká, že mě čeká nová část života, že se někam posunu, když budu bydlet sama, ale ta druhá temná stránka mě dohání k tomu strachu, že budu sama a že teď už se nebudu mít moc na koho spolehnout, a že v tom bytě budu úplně sama. Tyhle dvě stránky mi dost šrotují v hlavě já se těším na to, až budu mít své soukromí a ten klid, až si to všechno zařídím tak, jak chci já. Ale na druhou stránku mě dohání ten strach. Bude to jenom o zvyku a o tom, že to pak vlastně bude v pohodě.? že teď to je jenom takový ten strašák v mé hlavě a že časem zmizí.? Mýváte též někdy tyhle rozdvojené myšlenky, že se vlastně na něco těšíte, ale zároveň vás to děsí? Je to opravdu dost k zamyšlení. Po 2 rokách jsme se rozhodli z kamarádkou, že si každá půjdeme po svém, ale byli jsme na sebe teď tak vázaní, že ta představa jít teď bydlet sama mě opravdu dost děsí, jak to zvládnu? Je to fakt ten moment, který mě postaví na nohy a přijde ta krutá realita? Bojím se toho opravdu. Ale věřím, že mě to zase v životě posune dál a že se mi otevřenou nové možnosti a že to nakonec bude ta nejlepší část v životě.



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!