Někdy musíme otevřít oči, abychom si uvědomili některé věci ve svém životě

 Dost dlouho jsem se nechala ovládat a tak nějak si takzvaně nechala srát na hlavu. a vlastně až po nějakých 11 letech jsem otevřela oči a pochopila, že tohle přátelství sice bylo hezký, ale mělo to i tu špatnou stránku, kterou já jsem předtím neviděla, protože jsem byla zaslepená. I přesto, že mi lidi okolo říkalo, že to není správný to, jak se ke mě chová, a tak ale já je neposlouchala, protože já sama se bála a nedokázala jsem se tomu postavit a nechala ze sebou manipulovat. Postupem času jsem ale tomu začala věřit, že to už není tak hezký přátelství a že je čas se přestat bát a utéct tomu. Celý ty 2 roky to bylo tak nějak z kopce, a až teď, co jsem se odstěhovala tak mi to všechno došlo a já konečně otevřela oči a došlo mi, že se tomu musím postavit a udělat to, co jsem měla udělat už dávno, a to ukončit 11 let přátelství, který mi něco dalo ale dost mi toho i vzalo... Chtěla bych tímto poděkovat jedné osobě, která mi řekla ty slova, které mě vedli k tomu, abych ti oči otevřela a postavila se tomu.! Oči jsem otevřela a teď se z danou osobou nebavíme a mě se ulevilo, i když ano mrzí mě to neříkám, že ne ale prostě někdy musíme pustit některé lidi ze svého života, aby se nám psychicky ulevilo a my byli svobodní. A to já teď jsem a jsem za to ráda, protože jsem se tomu dokázala postavit a uvědomit si to konečně. Už mi nikdo neříká, co mám dělat a nikdo mi nic nezakazuje a nevychovává mě. Opravdu je to obrovská, ulévá pfuuu děkuji i těm lidem, kteří mi to říkali a nechápali, jak to můžu snášet. Ale já to sama prostě neviděla a teď když jsem si to zpětně uvědomila, tak to sama vlastně taky nechápu, jak jsem to mohla snášet a topit se v tom, ale teď už ne. Svoboda 



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Těžké období aneb když vás život neústále zkouší...

Welcome 2024 ♥

Rok 2022 Vítám tě!